Ka premtuar cilësi. Që nga viti 1845.
Grupi Dalli është një biznes familjar që ndodhet në gjeneratën e pestë, e cila e zhvillon biznesin dhe markat vetjake kryesisht në Evropë. Janë mbi 175 vjet traditë, vlera dhe përgjegjësi sociale nëpërmjet performancës së biznesit dhe rientimit drejt të ardhmes, duke ruajtur gjithmonë premtimin e cilësisë perfekte.
Produktet e portofolit Dalli mbulojnë segmentet e mirëmbajtjes personale dhe të mirëmbajtjes së shtëpisë. Dalli Group e ka fabrikln dhe zyrat në Gjermani, Hollandë, Austri dhe Rumani, ku punojnë mbi 1.750 të punësuar. Partenerët tanë janë rjetet e dyqaneve, farmacitë dhe supermarketet.
I mbetemi besnikë imazhit të “prodhuesit të brendeve të markës vetjake”, të cilën e kemi ndërtuar që prej mbi një shekulli. Cilësia e produketeve Dalli është e rikonfirmuar, në mënyrë sistematike, nga institutetet e testimit dhe nga revistat e pavarura për konsumatorët, siç janë: Stiftung Warentest ose Öko-Test.
Mirëkuptim dhe integritet.
Jemi krenarë të bëjmë pjesë në kompaninë Dalli, krenohemi me trashëgiminë e saj dhe me sukseset e saj prej më se 175 vjet dhe dëshirojmë të vazdojmë traditën e cilësisë.
Përgjegjësia.
Ne jemi të vetëdijshëm për ndikimin që kanë deklaratat, vendimet dhe veprimet tona, prandaj ne vazhdojmë gjithmonë me kujdes në çdo ndërveprim.
Respekt dhe vlerësim
Ne i njohim meritat e të tjerëve, pranojmë dallimet dhe zgjidhim paqartësitë në kohën e duhur dhe në mënyrë të drejtë.
Rezultate të matshme.
Mendimi dhe veprimet tona janë të orientuara drejt zgjidhjes dhe ne angazhohemi aktivisht për të arritur me sukses objektivat e vendosura.
Suksesi i klientit dhe partnerit
Veprimet tona fokusohen në ofrimin e produkteve dhe shërbimeve cilësore, në mënyrë që partnerët dhe klientët tanë të plotësojnë qëllimet e tyre.
Parimet që ne zbatojmë në biznes.
Kompania Dalli Group është një kompani e orientuar drejt performancës, nëpërmjet cilësisë së produkteve që krijon dhe shpërndarjes në treg. Qëllimet kryesore të kompanisë janë kënaqja e klientëve dhe e konsumatorëve, siguria e punonjësve dhe mbrojtja e mjedisit.
Klientët dhe konsumatorët.
Suksesi – në të tashmen dhe në të ardhmen – i kompanisë bazohet në zhvillimin e produkteve cilësore dhe të besueshme, si dhe në ofrimin e tyre në kohë, kudo, në kushtet më optimale.
Të punësuarit
Performanca individuale e çdo punonjësi në çdo pozicion si dhe puna në ekip çojnë në benefite afatgjata.. Kjo është arsyeja pse menaxherët sigurojnë kualifikimin e punonjësve, stimulojnë përfshirjen e tyre, i monitorojnë dhe shpërblejnë sukseset e tyre. Përveç kësaj, ne ndjekim procedurat dhe përmirësojmë vazhdimisht sigurinë në vendin e punës, për të parandaluar aksidentet dhe për të garantuar integritetin e punonjësve tanë.
Mjedisi.
Në prodhimin e të gjitha produkteve tona, ne veprojmë me përgjegjësi për mbrojtjen e natyrës, në përputhje me standartet e mbrojtjes së mjedisit.
Kompania Dalli, një histori prej mbi 175 vjet
1845
Inaugurohet kompania në Stolberg, Gjermani Fillon prodhimi i sapunit në kazan, tregëtimi i të cilit bëhet nëpërmjet karrocave të tërhequra nga kuaj.
1885
1899
Dalli bëhet një markë e pavarur dhe në vitin 1890 inaugurohet linja e parë telefonike e kompanisë.
Vitet 1900.
Kompania zhvendoset në selinë e saj aktuale, të ndodhur në Stolberg. Blehen makina shkrimi dhe punësohet një specialist marketingu.
1913
Fillon prodhimi masiv industrial: sipas kushteve të sistemeve perfomante teknike, me performancë të lartë, kamioni i parë me produktet e kompanisë Dalli del nga oborri i fabrikës. Kompania kishte150 punonjës.
1938
Blerja e dy fabrikave sapuni në Berlin dhe Vjenë. Në këtë vit kompania kishte më shumë se 700 punonjës.
Vitet 1960.
Vitet 1970.
Zhvillimi i segmentit të produkteve të markës dhe investimet në fabrikën Stolberg: kuzhina, qendra sociale, biblioteka.
Vitet 1990.
1997
Zhvillimi i tregut të produketeve të bukurisë: marrja e Win Cosmetic (kozmetikë dhe kujdes për trupin) nga Flörsheim-Dalsheim, Gjermani.
2001
Zhvillimi i tregut të produkteve të kujdesit personal nëpërmjet krijimit të Cult Cosmetic, me seli në Weinheim, Gjermani.
2007
Depërtimi në tregun e produketve kozmetike natyrale: marrja e CEP në Salzhemmendorf, Gjermani.
2012
Inagurimi i një fabrike të re prodhimi: fabrika e detergjentit në Warth në Austri, me më shumë se 60 punonjës.
2015
Zgjerimi i kompanisë në Rumani: blerja dhe rinovimi i fabrikës në Timishoara, me mbi 195 punonjës.
2017
Zhvillimi i markave vetjake: Detergjentët Dash në Gjermani, Austri dhe Zvicër, si dhe detergjenti Bonux 3 në 1 në tregun e Evropës Lindore