Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Ka premtuar cilësi. Që nga viti 1845.

Grupi Dalli është një biznes familjar që ndodhet në gjeneratën e pestë, e cila e zhvillon biznesin dhe markat vetjake kryesisht në Evropë. Janë mbi 175 vjet traditë, vlera dhe përgjegjësi sociale nëpërmjet performancës së biznesit dhe rientimit drejt të ardhmes, duke ruajtur gjithmonë premtimin e cilësisë perfekte.

 

Produktet e portofolit Dalli mbulojnë segmentet e mirëmbajtjes personale dhe të mirëmbajtjes së shtëpisë. Dalli Group e ka fabrikln dhe zyrat në Gjermani, Hollandë, Austri dhe Rumani, ku punojnë mbi 1.750 të punësuar. Partenerët tanë janë rjetet e dyqaneve, farmacitë dhe supermarketet.

 

I mbetemi besnikë imazhit të “prodhuesit të brendeve të markës vetjake”, të cilën e kemi ndërtuar që prej mbi një shekulli. Cilësia e produketeve Dalli është e rikonfirmuar, në mënyrë sistematike, nga institutetet e testimit dhe nga revistat e pavarura për konsumatorët, siç janë: Stiftung Warentest ose Öko-Test.

Mirëkuptim dhe integritet.

Jemi krenarë të bëjmë pjesë në kompaninë Dalli, krenohemi me trashëgiminë e saj dhe me sukseset e saj prej më se 175 vjet dhe dëshirojmë të vazdojmë traditën e cilësisë.

Përgjegjësia.

Ne jemi të vetëdijshëm për ndikimin që kanë deklaratat, vendimet dhe veprimet tona, prandaj ne vazhdojmë gjithmonë me kujdes në çdo ndërveprim.

Respekt dhe vlerësim

Ne i njohim meritat e të tjerëve, pranojmë dallimet dhe zgjidhim paqartësitë në kohën e duhur dhe në mënyrë të drejtë.

Rezultate të matshme.

Mendimi dhe veprimet tona janë të orientuara drejt zgjidhjes dhe ne angazhohemi aktivisht për të arritur me sukses objektivat e vendosura.

Suksesi i klientit dhe partnerit

Veprimet tona fokusohen në ofrimin e produkteve dhe shërbimeve cilësore, në mënyrë që partnerët dhe klientët tanë të plotësojnë qëllimet e tyre.

Parimet që ne zbatojmë në biznes.

Kompania Dalli Group është një kompani e orientuar drejt performancës, nëpërmjet cilësisë së produkteve që krijon dhe shpërndarjes në treg. Qëllimet kryesore të kompanisë janë kënaqja e klientëve dhe e konsumatorëve, siguria e punonjësve dhe mbrojtja e mjedisit.

Klientët dhe konsumatorët.

Suksesi – në të tashmen dhe në të ardhmen – i kompanisë bazohet në zhvillimin e produkteve cilësore dhe të besueshme, si dhe në ofrimin e tyre në kohë, kudo, në kushtet më optimale.

Të punësuarit

Performanca individuale e çdo punonjësi në çdo pozicion si dhe puna në ekip çojnë në benefite afatgjata.. Kjo është arsyeja pse menaxherët sigurojnë kualifikimin e punonjësve, stimulojnë përfshirjen e tyre, i monitorojnë dhe shpërblejnë sukseset e tyre. Përveç kësaj, ne ndjekim procedurat dhe përmirësojmë vazhdimisht sigurinë në vendin e punës, për të parandaluar aksidentet dhe për të garantuar integritetin e punonjësve tanë.

Mjedisi.

Në prodhimin e të gjitha produkteve tona, ne veprojmë me përgjegjësi për mbrojtjen e natyrës, në përputhje me standartet e mbrojtjes së mjedisit.

Kompania Dalli, një histori prej mbi 175 vjet

1845
1845

1845

Inaugurohet kompania në Stolberg, Gjermani Fillon prodhimi i sapunit në kazan, tregëtimi i të cilit bëhet nëpërmjet karrocave të tërhequra nga kuaj.

1885
1885

1885

Fillon prodhimi i detergjentit dhe sapunit pluhur, me emrin Sapuni Dalli. Fluksi i prodhimit sigurohet nga një hidroturbinë.
1899
1899

1899

Dalli bëhet një markë e pavarur dhe në vitin 1890 inaugurohet linja e parë telefonike e kompanisë.

1900+
1900+

Vitet 1900.

Kompania zhvendoset në selinë e saj aktuale, të ndodhur në Stolberg. Blehen makina shkrimi dhe punësohet një specialist marketingu.

1913
1913

1913

Fillon prodhimi masiv industrial: sipas kushteve të sistemeve perfomante teknike, me performancë të lartë, kamioni i parë me produktet e kompanisë Dalli del nga oborri i fabrikës. Kompania kishte150 punonjës.

1938
1938

1938

Blerja e dy fabrikave sapuni në Berlin dhe Vjenë. Në këtë vit kompania kishte më shumë se 700 punonjës.

1960+
1960+

Vitet 1960.

1970+
1970+

Vitet 1970.

Zhvillimi i segmentit të produkteve të markës dhe investimet në fabrikën Stolberg: kuzhina, qendra sociale, biblioteka.

1990+
1990+

Vitet 1990.

Zgjerimi i portofolit të produkteve, duke marrë përsipër kompanitë, fabrikat dhe markat e detergjentëve në Holandë.
1997
1997

1997

Zhvillimi i tregut të produketeve të bukurisë: marrja e Win Cosmetic (kozmetikë dhe kujdes për trupin) nga Flörsheim-Dalsheim, Gjermani.

2001
2001

2001

Zhvillimi i tregut të produkteve të kujdesit personal nëpërmjet krijimit të Cult Cosmetic, me seli në Weinheim, Gjermani.

2007
2007

2007

Depërtimi në tregun e produketve kozmetike natyrale: marrja e CEP në Salzhemmendorf, Gjermani.

2012
2012

2012

Inagurimi i një fabrike të re prodhimi: fabrika e detergjentit në Warth në Austri, me më shumë se 60 punonjës.

2015
2015

2015

Zgjerimi i kompanisë në Rumani: blerja dhe rinovimi i fabrikës në Timishoara, me mbi 195 punonjës.

2017
2017

2017

Zhvillimi i markave vetjake: Detergjentët Dash në Gjermani, Austri dhe Zvicër, si dhe detergjenti Bonux 3 në 1 në tregun e Evropës Lindore